pondelok 11. januára 2010

ako plynie čas...

Postupne.. ako plynie čas...
.

Pamätám si dodnes, aké to bolo.. ako voniaš (vtedy som sa smiala, pamätáš? A tú voňavku som našla neskôr v ženskom obchode... :)
Pamätám si na bozky v strede križovatky a národ "whatever".. na SR by nás štyri autá radšej prešli než obišli..
Pamätám si na stratenú náušnicu, ale ako povedala "ona"- tie večery keď sa stratí náušnica, sú predsa najlepšie, ..a neexistuje o kvalite večera lepší dôkaz...
Kde sa to stalo? ..na každom kúsku si sa mi hrabal vo vlasoch.. Niesol ma na rukách.. prejsť trasu desaťminutovú za dve hodiny je obrovské sústo potešenia..

Nezabudnuteľné večery, vždy mokré lavičky- och aká škoda :D ...Ale prázdne nočné námestia, závany parku..
Jagermajster, diky aj za ten :))) to bolo ako zoznámte sa Joe Black- "tenkrát poprvé"..

Najúžasnejšie raňajky, tvoje dokonalé café, krásny Mikuláš.. " Takovou bohatou nádilku"...

Stále si pamätám ako voniaš.. aj ako chutíš.. teplé bozky v perinách..
Všetko je tu, pocity, chute, vône sa neustále vlnia.. neviem ich opísať.
.

Čas plynie,
len tvoja tvár sa mi postupne stráca.
:*

Andain- Beautiful Things

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára