nedeľa 3. januára 2010

Taký normálny silvester... ( opäť :)

Napísala mi raz DEE, že by som občas mohla písnuť niečo aj o svojich zážitkoch, citujem "vyzerajú byť také anti-nudné" :)
Milé, ale neviem...
Sú veci ktoré vás v živote zaskočia, očaria, sklamú, rozčúlia, rozosmejú, rozplačú.... ale čím častejšie sa mi stávajú, tým viac mi prídu samozrejmé. Zažila som toľko rozličných situácií, že mi už máločo príde neobvyklé.
.
Tento príbeh však nebude veľmi úsmevný. Aj keď som sa snažila napísať ho vtipne, nešlo to. Ešte stále vo mne prevláda hnev. Možno o rok sa na tomto Silvestri zasmejem tak, ako sa smejem na tom predošlom :o) ...ako povedala Majka- bolo to šialené, ale minuloročný Silvester to neprekonalo :) Minuloročný sa niesol v duchu veľkej hádky a následného samoožieracieho procesu- každá holka pila sama v inej izbe :))))))) Poniektoré aj revali :))) Tohtoročný bol skôr o očakávaní a sklamaní...
.
Silvestrovský plán číslo jeden - ísť do Prahy ako minulý rok-nám zlyhal. Zosypal sa aj plán číslo dva-hlavné mesto SR. Ostali sme teda doma.
Je osem hodín, na byte sa zišlo 5 dievčat, paráda, začína divoká dámska jazda :)) taká bola predstava..
Vravím holkám- baby, tento chalan vyzerá byť fakt fajn... dobre sa s ním píše.. je inteligentný, vtipný, sebavedomý-nie príliš- nie málo, dobre vyzerá.. Holky na to- "čo taký chalan robí na pokeci? Mojko, ty už vážne nevieš čo s časom, nájdi si zmysluplnejšiu činnosť :D"
.
Medzičas: chytám sa remesla- varím vínko, dačo sa už popilo a napadlo nás...
.
Je desať hodín: típek sa rúti po diaľnici, náhle stretko na slepo, prečo nie rovno na Silvestra, iný program vraj nemá..
.
.
Jedenásť hodín: volá mi, že zrejme dorazil, aspoň tak mu ukazuje GPS.. Vravím zaparkuj, miesta je tu dosť, otvoríme ti, uvidíme ťa z balkónu.....On mi vytočene na to: "To si taká lenivá, že nemôžeš po mňa prísť dolu?" .....trápne ticho.... v šoku pehovorím : "Tak dobre, kde teda si?"
Opisuje mi miesto kde sa nachádza, navigujem ho ku správnemu vchodu.
Ak niekomu poviete, "tam kde si, sa otoč, vráť sa 25 metrov späť a je to pozdĺžny barák čo budeš mať nad sebou (po tvojej pravici) hneď prvý vchod"...je to ťažké na pochopenie? Na základe jeho tónu hlasu ( keď hovorí: "ja si nepamätám, ktorý barák bol nado mnou") mu vravím- zaparkuj hocikde, vyjdem von.. nejako si ťa nájdem, nemá cenu to takto vysvetľovať.
Nestihla som položiť a (citujem len kvôli autenticite): "do piče, jebem Krista, Máriu... piči" ...........v šoku číslo dva sa pýtam čo sa stalo.. on: "Najebal som to rovno do stĺpu" pýtam sa opatrne: "Moc?" "Nie, ťukol som zadným nárazníkom..piči".. Vravím babám, že sa ho bojím a dolu neidem.. (samozrejme pre svoje veľké hlúpe ľútostivé srdce, ktoré ho už pri prvom šoku malo poslať do-mov.. ) trikrát sa nadýchnem a IDEM..
.
Chlapec má vyše meter deväťdesiat.. dobre počujete.. stojí pri aute, mám pocit že ma vidí, ale nevykročí ku mne. Stojí a čaká. Prídem, podáme si ruky, pozvem ho hore.. vravím že mi je ľúto toho auta, že som myslela že stojí na mieste keď sme si volali.. on na to:"To auto je v pohode :)" Hmm, mne sa nezdalo...
Kráča vedľa mňa nejak šmatlavo.. toto čo bude nasledovať nie je vtip- pozerám mu na nohy, či nie je fyzicky postihnutý, zdá sa že nie, aj keď kráča zvláštne... trápne ticho.. vravím, že nevyzerá byť až taký vysoký.. On : "To preto, že som zhrbený". Ja: "Tak sa vystri". On: "Ale keď ja som HANBATÝ" .....ufff... toto slovo ak sme s kamoškami nepočuli stokrát za večer, tak ani raz! ..................................................................
Priatelia- to bolo takzvaných prvých 5 minút toho, čo človek človeku dáva, keď sa ešte nepoznajú. Image nie je nanič! Dobre si to zapamätajte.
.
Ukazujem mu balkón, mávam holkám, mávajú mu, on nič... ten chodník dolu je asi zaujímavejší.
Nechá si otvárať všetky dvere, vystupujeme z výťahu, Majka nás už čaká vo dverách.. vravím nech sa páči, schoval sa za mňa (s vetou "ja som hanbatý, choď prvá"...) ...nemý úžas, haaaaa?
Zoznamujú sa... Majka ledva vytáča zákrutu do kuchyne kde vybuchne do smiechu (on si samozrejme nič nevšimol) Majka volá holky nech sa zoznámia.. Predstavuje sa sám, s vážnou tvárou: "Ja som Miloško." Ak by ste sa dívali na 5 ročné dieťa oki, ale 27 ročný muž?
V kuchyni mu robíme miesto pri stole, dáva si stoličku 2 metre od nás... Piť nechce nič (vraj "aby som nebol opitý predsa"), jesť nechce nič.. Nervozita, ktorú so sebou priniesol, by sa dala krájať.
Ak by to šlo, otĺkla by som si hlavu v momente o stôl, a poriadne do krvi. Snažím sa zachraňovať situáciu ako to len ide, ..fascinujú ma jeho jednoslovné odpovede.
.
Onedlho prišla (našťastie) polnoc. Aspoň, že ten šampus si s nami dal. Dúfame, že sa osmelí. Volá mamičke- že pricestoval v poriadku a praje Šťastný nový rok. Volá kamarátom- hneď prvá veta- pochváli sa kde je a aká to je bomba.. Ten prvý šampus nám otvoril, druhý vraj "nech si otvorí ten, kto chce piť". Majka má slinu, a ja mám nervy.. zapíjame. Ostatné holky to kompenzujú záchvatmi smiechu na balkóne, kým on sedí s nami v kuchyni... Ani neviem ako sa čas zbehol- jedna holka si šla ľahnúť do izby, druhá domov, Majka sa plazí do obývačky s tým že jej je zle. Chlapec si robí srandu, že naša kamoška nám ešte narobí neporiadok.. Vravím, akože ironicky: "teším sa, ako budem vedľa nej spať", zo zámerom, aby chlapec ak čo i len kútikom dúfa že bude spať vedľa mňa, veľmi rýchlo pochopil, že NIE. Navodíme atmosféru hromadnej únavy a vysielame ho do postele (aj tak nám prízvukoval, že pred cestou domov potrebuje minimálne 4 hodiny spánku). Niečo zapotil, že tak ide asi domov, nakoniec že nie..
.
Ideme za Majkou, rozkladáme gauč... to trdlo sa prebralo, a už to šlo :)))) záchvaty smiechu, srandy o spoločnom ohmatávaní sa počas spánku... srandy o budúcnosti v Miláne (spoznali sme dvoch Talianov nedávno na diskotéke s Majkou..)... o vstupe do kláštora- soft alternatíva je žiť na odľahlom pustom ranči a starať sa spoločne o zvieratá.. *len tak mimochodom- ja zásadne odmietam aj soft alternatívu:)* ...Majka vraví že by sa jej hodila pedikúra na pokožku chodidiel, že možno cez noc navštívi "Miloška" či by nechcel zúbkami vyhryzkať.. nechutnéé, ale nasledujú ďalšie a ďalšie záchvaty smiechu.... V tom sms od Miloša, čítam nahlas: "aj ja scem byť pri zábave... nešebcite" Vravím, že takýto slovník predtým nepoužíval- baby majú ďalší záchvat smiechu. A ďalšie vtípky... cez dve izby počuť zrazu jemné kvílenie: "babyyy" a po ďalšom smiechu intenzívny pokrik:"hej, baby!" Majka na to: "Asi má ruju.."a zase záchvaty.............................
Samozrejme okrem smiechu nič nepočul (našťastie, aj tak mi je ho ľúto už teraz, ako tento post píšem..), ale nevydržal a prichádza, že "aj ja sa chcem smiať". Vravíme mu "poď k nám". Stojí za dverami, "ale ja som nahý". My mu na to, "nám to nevadí":) Už to začalo byť trošku normálne... On: "ale ja som hanbatý". Wrrrrr..... Ten chlapec mal dlhé tričko a trenírky (alebo slipy) ale stál takmer hodinu za pootvorenými dverami a nevstúpil do zhasnutej tmavej miestnosti plnej (tri kusy) od pása dolu vyzlečených báb, jemne prikrytých dekami... proste no comment!
.
Ráno bolo neveselé.. okrem toho, že som celú noc behala cikať, Majka jemne chrápala a spali sme asi hodinu a pol, bolo to ráno ako každé iné :)... Upratali sme kuchyňu, zobudili Miloška, a papa domov.
Vzal nás autom, vravím mu, že napriek všetkému som rada že tu bol (to je pravda!)... ale že asi by nám to spolu nešlo.. ospravedlňoval sa, že je to jeho vina- že bol HANBATÝ, že to bude asi výzorom, že bol v nevýhode.. skončilo to tým, že veď si ešte napíšeme.
.
Na druhý deň som si hneď našla RP, odpisujem mu- pýtam sa ako sa vyspal, ako docestoval.. zrazu je opäť ten sebavedomý, vysmiaty a vtipný chalan... Jeho sebavedomie "deň po" ma vytáčalo do nepríčetnosti!!!
Neprekážalo by mi v ten večer, že sa tak hanbí, keby je to človek ktorého vidím a spoznávam sa s ním úplne po prvýkrát! Ale v ten večer som sa cítila ako oklamaná. Pýtala som sa ho- ako je to možné, tak obrovská zmena.. On: "Veď vieš ako to je- keď toho druhého nevidíš si veľký frajer, a keď príde na lámanie chleba"........ Časom sa síce trochu osmelil a snažil sa aj srandovať, vlastne aj jeden šampus priniesol on..., ale to čo bolo predtým, sa už nedalo prekryť..
Doma som nad tým ešte dva dni uvažovala či mu nekrivdím, ale... Nerozumiem tomu, ako mohol vôbec prísť na ten byt, keď vedel že tam budú samé baby, a potom sa takto chovať (nikto ho dlho neprehováral ani neprosil, on chcel prísť)... Ako mohol nepovedať ani len "prepáč" za svoje dva predošlé výbuchy hnevu do telefónu.. Ako mi mohol na druhý deň dávať na pokeci ďalšie otázky- čo také sa mi ňom nepáči... otázky- či ozaj nepôjdeme do kina.. atď.
Našťastie rýchlo to vzdal, a teraz je už pokoj.. Už sa nehnevám, nie na neho.
.
Jediná vec čomu už rozumiem, je že to bola moja hlúposť, moja vina a moje ponaučenie..

* aspoň pre budúce zľutovanie ostatných báb, snáď aj ponaučenie :)))

.
.
.
PS: dnes, keď som to konečne dopísala, je deň 6. január, 00:41 hodín v noci. V deň, keď som post začala písať som ho nedokázala dokončiť, lebo mnou ešte lomcovali nervy :)))

4 komentáre:

  1. po 1. uaaaa, co je to HANBATY???? ja som to slovo vzivote nepoculaaa :(((

    po 2. ufff, STRASNE DLHY POST!!! wau!!! toto je myslene v dobrom, akurat pre tuto moju chvilu mi upne dobre padol dlhy clanok :))) (dosla som k priatelovi a on ze akurat cita knihu a ci si moze docitat kapitolu, tak ja si zatial citam teba":D)

    a po 3. dokelu, jaky silvester :D:D:D stale sa divis ze na silvestra nemal co robit?:D podlamna vobec nebud na seba nahnevana, mne sa to vidi ako totalna haluz :D:D:D vsak komu inemu by sa mohlo take nieco pritrafit?:D:D:D
    no proste haluz, mne sa to upne pacilo :D zaujimavy typ cloveka, asi sa hambil, chudak, v spolocnosti tolkych bab :P asi neni zvyknuty:D (co mi ptipomina- mohol by sa "MILOSKO" ratat akodalsi cudny chlap v tvojom zivote? :D O_o )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) ahoj DEE
    trosku som to upravila, hodila som tam na teba linku..to ma mohlo napadnut uz vcera :D

    ad 1) hanbaty- aj ja som to pocula po prvykrat v ten vecer a najradsej by som to slovo nikdy nepocula :)
    ad 2) som rada ze som vyplnila tvoj cas ;)
    ad 3) tento chlapec bezpochyby cudny bol :))) vlastne vsetci sme cudni... ja som podla mna mega-cudna..a viem ze ma vela ludi nema rado... vlastne malokto ma má.. Jednu dobu som pouzivala vetu: "Som ako opera- bud ma milujes alebo nenavidis, neexistuje nic medzi tym"...
    a nechcem posobit ani ako bezcita ked som ten clanok o nom napisala, kazdy mame nejake chyby a beriem to tak, ze to je proste muz ktoreho chyby nejdu nijak dokopy s mojimi..... kazdopadne sa zapisuje do zoznamu "dalsi nespravny muz, ale aspon bola prdel" :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D:D:D

    moc dakujem za link :))) citim sa taka vyznamna:)))

    teraz k tebe- no, pokial nemas dlhe cierne kucerave vlasy, tak ja proti tebe absolutne nic nemam a zdas sa mi ako fajn clovek takto z blogov:))) (avsak este nesudim, pokym nepoznam;))... super prirovnanie si si k sebe dala:D
    ja zase hovorievam:"Kazdy je svojim sposobom idiot". :) (neboj, myslim ze ani ja niesom celkom normalna:D)

    nie nie, vobec to nebolo bezcitne, praveze mi to prislo upne super;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nie je za co, rado sa stalo :)
    Fakt.

    Dlhe cierne kucerave vlasy nemam, ale citala som post, tak chapem.. :))
    Aj tvoja veta je moc moc vydarena, mozno sa nou niekedy budem obhajovat :D
    a dakujem, za to posledne obzvlast... uz som si tak miestami pripadala, ako som ten post pisala..

    OdpovedaťOdstrániť