piatok 22. mája 2009

MOJE zvláštne vyznanie

on: žiarliš?

ona: sama sa tomu divím.. veď je to choré

on: je to krásne, ďakujem :) ..beriem to ako zvláštny druh vyznania
.
.
.
.
.
neboj sa,... Tvoj život bude taký, aký si ho urobíš !
.
.
.
on: si výnimočná

ona: ale nie pre teba... :)

on: si aj pre mňa, ale nie Pre mňa

ona: aký je rozdiel medzi malým a veľkým P?

on: že si pre mňa výnimočná
ale že ťa nemôžem mať
vlastne áno, ale nechcem
teda nechcel by som
lebo si nevinný kvietok
(akože)

ona: naozaj len akože :))) ...
.
.
.

ĎAKUJEM, ZA TO ČO SI MI DAL
ĎAKUJEM, ZA TO ČO SOM TI MOHLA DAŤ

ešte sa nelúčim :o) ...len náhly popud, alebo potreba..
show must go on :)
drobec

2 komentáre:

  1. achhhh, neviem preco, ale prislo mi to smutne:( take proste ze... neviem to popisat, ach promin! :(

    :)

    hehe, "drobec" ma vola instruktor autoskoly:D (tie "odveci" su asi mojou charakteristikou:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ono to bolo také smutno krásne.... :)
    aspoň emotívne.. lebo o nič vážne nešlo, no je len na nás ako precítime okamih :)

    OdpovedaťOdstrániť