štvrtok 24. septembra 2009

Hm...

Rozmýšľam...
pritom mi stále znie táto pieseň v hlave:
Jarek Nohavica: Mám jizvu na rtu
naozaj sa jej neviem zbaviť.
*
Rozmýšľam, že konečne, sa viem "zakukať" aj do chlapa, ktorý ma fyzicky dáko obzvlášť nepriťahuje..
, že konečne, sa pozerám viac na to, čo má muž vo vnútri..
, si všímam, aký je všímavý on...
Hm, rozmýšľam, žeby som konečne dospievala?
Ono to nie je zlé na jednej strane... ale zas nechcem prísť o to čo milujem.
O smiech vychádzajúci zo srdca, prechádzajúci plnosťou pľúc, burácajúc nočné ulice..
Nechcem prísť o pocit vyzliekania kúska spodného prádla niekde v parku a o následný pocit jeho straty..., keď mi k tomu niekto povie: "Je mi ľúto zlato, tá podprsenka je hlúpa, zabudla vystúpiť a odviezla sa ďalej" ...na to nezabudnem... :)))
Nechcem prísť o vzájomné kŕmenie sa.., o sedenie na jednej sedačke, aj keď sú iné miesta verejnej dopravy stále voľné.. nohy prepletené na lavičke.., spoločné kúpanie vo vani..,
*
Je fajn, že si všímam už aj iné (možno viac) dôležité veci.. ale ako zlúčiť jedno s druhým? Ako nájsť dokonalosť, dokonalosť pre mňa?
A tak len chodím a hľadám...a toho čo chcem sa nevzdám.
Ale je fajn, mať už aj trošku väčšie nároky...
*

11 komentárov:

  1. najviac sa mi paci veta "A tak len chodím a hľadám...a toho čo chcem sa nevzdám." :))) drz sa toho:)))
    pekne hladaj a tes sa z hladania, to je na tom celom najzaujimavejsie a najkrajsie:)))
    podlamna sa to da zlucit, teda ja si myslim ze mne sa to uz podarilo:))) myslim ze uz mam Dokonalost pre mna:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)))
    fandim ti!
    a zavidim, ale tak v dobrom :))
    u mna to vzdy stroskotavalo na tom, ze kto sa mi pacil vnutorne ma nepritahoval fyzicky a kto ma desne pritahoval bol egoista alebo hlupak... teraz sa mi uz dari stretavat aj "dva v jednom" ale stalo to neni ono..
    asi mam prilis vela potrieb ktore chcem naplnit v jednom cloveku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nebooooj, aj ja som privelmi... NAROCNA, to nazvem;) asi...

    inak, ze?:D to tak strasne neni fer, ze vsetci pekni su automaticky namysleni idioti (sorry:) cest vynimkam;)) !!!

    tes sa z novych stretavani a znamosti:))) spoznavanie novych ludi je super:)))))
    drzim palceeeee :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. spoznavanie novych ludi je super, pokial pred nimi nemusis utekat stale- ako sa to teraz dari mne :)))) ...ale to je z takych inych, zvlastnych dovodov.. a su to ini zvlastni ludia...

    hej, vacsinou je to tak... ako nevravim ze kazdy pekny je idiot a naopak, ale niekedy mam pocit ze mam talent na vyhladavanie idiotov a kamaratov bez stipky cara :)))
    aj ked vravim ze sa to lepsi.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uffff teraz to znie hrozne psycho, ze "utaket pred nimi" (ano ja viem, nemala by som uz tolko citat knihy:D) O_o

    ani mi nehovor, ja pritahujem len pricvikov (okej okej, cest vynimke:) ...SNAT:D), neviem preco:D

    podlamna za chvilu zacnes pisat o samych sexi chlapoch a vsetci budeme zavidiet:P :) uvidis!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :))) o sexi chlapoch?
    asi nie :)))
    jedine ak by si chcela pocut pribeh o *Arabovi co ta zavlecie do svojho arabskeho baru.... o dakom *dredacovi- co mal romanticke kecy really dont want to fuck with me? a nechapal- asi sa mu to casto nestava :)) ...potom prisiel zase s tym ci nechces travu.. potom zase, ci nemas papieriky... potom zase, ci naozaj nechces fuck ani v stredu ked ma cas...a ty sa nestihas cudovat a nechapes ze aj toto moze byt :)))
    a potom o *cernochovi (pri ktorom pochopis ze rasizmus funguje aj opacne) : " this night is white night" ty sa spytas co to je... on ze : "you have to dance all night, and find your black love" ....tak asi tolko nowadays zazitkov so sexi chlapmi :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nemozem z dredaka:D:D:D fakt nemozem, upne sa smejem:D:D:D kam sa hrabu romanticke reci typu:"Ty si taka krasna a chcem sa s tebou milovat az po par mesiacoch." ... :D :) NEMOZEM Z NEHO:D:D:D ze ci nechces ani v stredu KED MA CAS:D:D:D umrem od smiechu:D:D:D

    :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. preco mi pride, ze sme rovnaky? ked sa romantika dostane do stereotypu uz je len na chlapovi co s tym spravi, zvycajne nic, ved sa pozname... ale co, aj ja vzdy za tym tapam, narocnost je hlupa vlastnost...

    PS:Dee, som ta tu necakal ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hej, BF, treba sa snazit;)
    jj, narocnost je blba;) viem, vsak sa poznam:D

    necakal? :) toto je podlamna super blog, tak preco ho neprebadat? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ale nehovor :) aj po depresivnom clanku je super? :)) a ak nahodou odpovies ano, tak vedz ze ma mas na svedomi- komu sa stazovat, pri buducom zisteni ze "som namyslena"..lebo ja si vsetko prilis beriem, ved vies :)))
    .
    LoveOriginal- teraz neviem ci si myslel mna alebo Dee s tym ze "sme rovnaki", ale kazdopadne asi vsetci traja mame nieco spolocne- pocity, myslienky, postoje.. fajn zistenie :)
    a co s tou narocnostou? neviem.... ale ak prides na to skor ako ja, prosim daj vediet ;)
    ja zatial verim a hladam.........

    OdpovedaťOdstrániť
  11. myslel som teba, resp. ten clanok, cize teba :) ,aj ja nad tym casto krat premyslam a bojim sa toho a kolko krat som si uz zanadaval, ze som narocny, i ked to v podstate asi kazdy co? aspon tim co to nieje jedno :P.
    Ked na to pridem, dam vediet, urcite, ale ja no nepridem, pretoze sa poznam, a ked uz budem vediet co, nepriznam si to...

    Hej dee potom som kukol, ze ste sa vy dve nejako rozpisali tak uz mi doplo :) ale tak fajn zistenie :)

    OdpovedaťOdstrániť