sobota 6. júna 2009

Kde si?

Kde si? Ty, ktorý blúdiš v mojich snoch..
Kde si? Ty, ktorého tvár mám stále pred sebou..
Kde si? Keď cítim tvoju vôňu, keď vidím úsmev, počujem hlas..
.
Predstavujem si..... au :)
.
Robia sa ti lícne jamky.., zúbky malé, biele, ligocú sa. Pery sladké, ruky nežné, vlasy strapaté. Máš rád keď sa ti v nich hrabem, vieš čo na mňa platí.., ako ma rozosmiať. Provokuješ, slovom aj inak. Veríš si, nesklameš ;) ani neklameš. Povieš len: "ak nie si pripravená počuť odpoveď, nepolož mi otázku". A to si cením. Úprimnosť aj toleranciu (potrebujem jej veľa).
.
Vymýšľame hlúposti, neustále, v posteli aj mimo nej. Nepoznáme nudu! Vždy sa vieme prekvapiť, čo si ešte dať..
.
Kde si? Keď v noci zaspávam a chcem cítiť tvoje objatie, tvoj teplý dych na mojom krku..
Kde si? Tvoj pohľad je už prázdny, bozky netrasú moje telo, ruky- dotýkajúce sa mojich rúk- nechytajú ma za srdce.
.
Kde si?
.
Nie si!
.
Ale ja si počkám.... a mám novú vetu:
.
.
.
Tu som!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára